Regulamin płatności online

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób korzystania z aplikacji Rezerwacji Online, przez Klientów obiektu.
2. Przez Obiekt rozumie się w niniejszym regulaminie: Na Fursie Apartments&Rooms.
3. Przez Klienta rozumie się w niniejszym regulaminie, osobą fizyczną, z którą Obiekt zawiera umowę o świadczenie usług lub sprzedaż produktów lub usług.
4. Rezerwacja za pomocą aplikacji Rezerwacji Online przebiega według wskazanych poniżej postanowień.

II. Dokonywanie Rezerwacji

1. Klient otrzymuje możliwość wyboru terminu pobytu jakim jest zainteresowany, liczby osób, według których ma zamiar dokonać rezerwacji pobytu.
2. Klient może wybrać następnie wśród dostępnych we wskazanym terminie wolnych pokoi lub pakietów, które przedstawione są w formie listy Rezerwacji Online.
3. Po zapoznaniu się z opisem, wyposażeniem i ceną pokoju, lub opisem, zawartością i ceną pakietu, Klient może wybrać dany pokój/pakiet i przejść do kolejnego kroku procesu rezerwacji.
4. W drugim kroku dokonywania rezerwacji – formularzu, Klient wypełnia swoje dane osobowe oraz ewentualne uwagi do rezerwacji.
5. Po uzupełnieniu danych, w kroku trzecim, Klient może dokonać wpłaty za pomocą płatności elektronicznej – przelew transferowy.
  • Transakcje przelewami transferowymi są realizowane za pośrednictwem systemów płatności online.
  • Przy wybraniu płatności elektronicznej przelewem transferowym, Klient zostaje przekierowany na stronę umożliwiającą płatność za rezerwację systemem płatności online. Po przyjęciu wpłaty przez system płatności online, Klient otrzymuje na wskazany przy dokonywaniu rezerwacji adres e-mail, automatyczne powiadomienie o potwierdzeniu wpłaty.

IIa. Dokonywanie rezerwacji przy braku wolnych pokoi/pakietów

1. W przypadku, jeżeli w podanym przez Klienta terminie nie ma wolnych pokoi lub dostępny jest wybrany pokój, jednak wyłącznie przy dłuższym pobycie, niż podany przez Klienta, wyświetlony zostaje numer telefonu do obsługi obiektu noclegowego, w celu kontaktu telefonicznego i dokonania indywidualnych
ustaleń.

III. Anulowanie rezerwacji

1. W przypadku anulowania rezerwacji przez Klienta, wpłacona kwota za rezerwacje pozostaje zwrócona na rachunek bankowy w ciągu 7 dni od zaksięgowania wpłaty.
2. Obiekt ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty. Wówczas, płatność zostaje zwrócona Klientowi na rachunek bankowy w ciągu 5 dni od anulowania rezerwacji.
3. W przypadku anulowania rezerwacji przez Klienta, Obiekt zwraca wpłacone środki pod warunkiem, że anulowanie rezerwacji nastąpiło nie krócej niż pięć dni przed przyjazdem.

V. Opłaty

1. Klient zobowiązany jest do wpłaty całości kwoty za rezerwację. Może tego dokonać, za pomocą: płatności elektronicznej – przelew transferowy,
2. Klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wykonaniem procesu Rezerwacji Online.
3. Płatności obsługiwane są przez Przelewy24.

VI. Odpowiedzialności

1. Klient odpowiada za prawidłowe wpisanie prawdziwych danych w formularzu rezerwacyjnym.
2. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za błędnie wpisane terminy rezerwacji, czy dane osobowe.
3. Za prawidłową obsługę pieniężną rezerwacji, w aplikacji Rezerwacji Online odpowiada system płatności online.
4. Obiekt oraz firma udostępniająca aplikację Rezerwacji Online, czyli NFHotel Spółka z o.o., nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu, która mogła wyniknąć nie z ich winy lub z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.

VI. Reklamacje

1. Jeżeli Klient stwierdzi przyczyny i fakty, które mogą być przedmiotem reklamacji, zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ewentualną reklamację usługodawcy u właściciela obiektu lub innej odpowiedzialnej osoby.
2. Obiekt zastrzega sobie prawo na udzielenie informacji zwrotnej do 14 dni.
3. Klient ma prawo zażądać bezpłatnego i terminowego usunięcia wad, a mianowicie wymiany wadliwego lub uzupełnienia drobnego wyposażenia domku.
4. Prawo reklamacji wad zakwaterowania wygasa, jeżeli Klient nie skorzystał z niego do czasu wyjazdu z obiektu.
Dane kontaktowe
Apeture Studio Wojciech Stopka, NIP: 7352880245
ul. Ludźmierska 44, 34-400 Nowy Targ